Pliktig å melde elektronisk adresse i 2018
Fra 2018 blir det pliktig å melde elektronisk adresse til enhetsregisteret. Med elektronisk adresse menes enten e-postadresse eller et mobilnummer det kan sendes SMS til. Hovedformålet med dette er at offentlige myndigheter skal kunne kommunisere elektronisk med virksomhetene.
Fra 15. januar 2018 vil alle nye virksomheter bli tvunget til å melde inn elektronisk adresse i skjemaet «samordnet registermelding». Virksomheter som allerede er registrert i Enhetsregisteret og som har lagt inn e-post og/eller mobil i Altinn, trenger ikke å melde elektronisk adresse på ny, men det må oppdateres ved endring av e-post/mobil.
For mer informasjon rundt dette, trykk her
Vi kan hjelpe til med
Tjenester
Regnskap
Lønn
Budsjett
Rådgivning
Avdeling Florø
Evja
6900 Florø
Telefon 57 75 14 40
Avdeling Bremanger
Iglandsvika 18
6727 Bremanger
Telefon 57 79 11 11
© Solvens AS - Webdesign Webtjenesten.